Veelgestelde vragen - Decorazone
15486
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15486,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,columns-3,qode-theme-ver-13.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
Over Decorazone
Wie is Decorazone?

Decorazone is een bedrijf dat zich bezig houdt met interieurinrichting. Wij zijn een professioneel team dat gespecialiseerd is in vloeren, wanddecoraties en wandbekleding. Door het bieden van kwalitatief hoogwaardige producten tegen de scherpste prijs, een snelle levering en een goede klantenservice, onderscheiden wij ons van andere internetaanbieders.

Wat doet Decorazone?

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Heeft Decorazone alle producten op voorraad?

Onze leveranciers houden voorraden aan waardoor wij zeer snel uit voorraad bij u kunnen leveren. Wel hebben wij restantpartijen, plinten, profielen, ondervloeren, matten en onderhoudsmiddelen op eigen voorraad.

Wat is de levertijd?

De levertijd is afhankelijk van uw wensen. Bijna alle producten kunnen wij al met enkele werkdagen bij u bezorgen. Maatwerkproducten hebben een langere levertijd.

De website
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen via iDeal, Bancontact, Paypal, Visa en Mastercard.

Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?

Onder vermelding van uw ordernummer kun u het openstaande bedrag overschrijven.

IBAN: NL45INGB0007141611
BIC-SWIFT: INGBNL2A

Hoe snel moet ik betalen?

Bij een online bestelling produceren wij u bestelling direct na betaling. Als u binnen 14 dagen niet betaald heeft, kan het voorkomen dat we uw bestelling annuleren.

Indien wij ook het legwerk en/of montagewerk bij u gaan verrichten en er sprake is van een schriftelijk akkoord op een offerte, dient u vooraf een aanbetaling te doen van 10% van het totaalbedrag. Het restantbedrag wordt uiterlijk twee dagen na het legwerk en/of montagewerk door u voldaan.

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer a.u.b uw spam folder in uw mail. Als u ook daar geen bevestigingsmail heeft ontvangen, heeft u naar alle waarschijnlijkheid een typefout gemaakt in uw mailadres. Een verzendbevestiging wordt geautomatiseerd verzonden binnen enkele minuten na uw bestelling.

Waar blijft mijn bestelling?

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Op maat gemaakte artikelen kunt u niet retourneren. Als u een foutief artikel heeft ontvangen of een kapot artikel kunt u uiteraard het artikel retourneren. Kiest u voor retourneren op onze kosten, dan ontvang u een tegoedbon voor een volgende bestelling ter waarde van het aankoopbedrag van de bestelling die u retourneert. Wilt u uw geld terug ontvangen, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Neem contact op met onze klantenservice via info@decorazone.nl als u iets wilt retourneren.

Waarom werkt de kortingscode niet?

Let op dat u de code exact overneemt zoals aangegeven op de cadeaubon of in de aanbieding. Vermeld geen aanhalingstekens en zorg dat eventuele hoofdletters exact worden overgenomen.

Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag, wat nu?

Als het antwoord op uw vraag bovenstaand niet is terug te vinden kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@decorazone.nl. We beantwoorden uw mail indien mogelijk altijd nog dezelfde werkdag.

Het winkelmandje vullen
Bestellen
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

Controleer a.u.b uw spam folder in uw mail. Als u ook daar geen bevestigingsmail heeft ontvangen, heeft u naar alle waarschijnlijkheid een typefout gemaakt in uw mailadres. Een verzendbevestiging wordt geautomatiseerd verzonden binnen enkele minuten na uw bestelling.

Waar blijft mijn bestelling?

Als de betaling door u is voldaan proberen wij altijd z.s.m. uw order te verwerken en vervolgens te verzenden. Gedurende weekenden en feestdagen kan levering langer duren dan gebruikelijk, wij zijn hierin helaas ook afhankelijk van de pakketpost en/of transporteurs. Voor levering kunt u rekening houden met een levertijd van ca. 4 – 6 werkdagen. Dit is een indicatie en geen garantie! U ontvangt per geautomatiseerde mail de tracking code (verzendnummer) van uw bestelling. Vragen over waar uw bestelling blijft binnen 5 dagen na bestelling kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

De term ‘levertijd’ beschrijft de periode tussen de ontvangst van de bestelling en de levering van de bestelling aan de klant.

Waarom werkt de kortingscode niet?

Let op dat u de code exact overneemt zoals aangegeven op de cadeaubon of in de aanbieding. Vermeld geen aanhalingstekens en zorg dat eventuele hoofdletters exact worden overgenomen.

Betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt betalen via iDeal, Bancontact, Paypal, Visa en Mastercard. Meer informatie over deze betaalmogelijkheden vindt u hier.

Mijn betaling is niet gelukt. Wat nu?

Onder vermelding van uw ordernummer kun u het openstaande bedrag overschrijven.

IBAN: NL45INGB0007141611
BIC-SWIFT: INGBNL2A

Hoe snel moet ik betalen?

Bij een online bestelling verwerken wij uw order direct na betaling. Als u binnen 14 dagen niet betaald heeft, kan het voorkomen dat we uw bestelling annuleren.

Indien wij ook het legwerk en/of montagewerk bij u gaan verrichten en er sprake is van een schriftelijk akkoord op een offerte, dient u vooraf een aanbetaling te doen van 10% van het totaalbedrag. Het restantbedrag wordt uiterlijk op de laatste montage- / legdatum door u voldaan.

Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Op maat gemaakte artikelen kunt u niet retourneren. Als u een foutief artikel heeft ontvangen of een kapot artikel kunt u uiteraard het artikel retourneren. Kiest u voor retourneren op onze kosten, dan ontvang u een tegoedbon voor een volgende bestelling ter waarde van het aankoopbedrag van de bestelling die u retourneert. Wilt u uw geld terug ontvangen, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening. Neem contact op met onze klantenservice via info@decorazone.nl als u iets wilt retourneren.

Klachten
Overig
Ik heb geen antwoord gevonden op mijn vraag, wat nu?

Als het antwoord op uw vraag bovenstaand niet is terug te vinden kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@decorazone.nl. We beantwoorden uw mail indien mogelijk altijd nog dezelfde werkdag.